Badania marketingowe
Badania rynku i opinii realizowane są za pomocą wspomaganych komputerowo wywiadów telefonicznych CATI (ang. Computer Assisted Telephone Interviewing).
Dane gromadzone przez naszych konsultantów podczas ankiety telefonicznej są automatycznie zapisywane w specjalnie zaprojektowanym systemie, dzięki czemu wyniki mogą błyskawicznie zostać poddane analizie statystycznej, zarówno ilościowej, jak i jakościowej. Metoda ta pozwala na szybki dostęp do wyników, również online.
W ramach realizacji badania otrzymujesz raport zawierający jego wyniki wraz z rekomendacjami oraz nagrania przeprowadzonych rozmów.
Zakres usługi
- indywidualny dobór metodologii badania i budowa spersonalizowanego kwestionariusza
- przygotowanie bazy danych, dobór próby, opracowanie skryptu rozmowy
- zakodowanie skryptu
- szkolenia konsultantów realizujących badanie
- realizacja wywiadów telefonicznych
- opracowanie raportu z wynikami badania w formie przejrzystej prezentacji z
- rekomendacjami działań
Zakres oferty
- badania rynku i sondaże opinii
- sondaże przedwyborcze
- badania przebiegu i skuteczności kampanii reklamowych
- aktualizacje danych
- badania satysfakcji klientów
- badanie typu „Mystery Shopping”
Korzyści
- szybka realizacja badania niezależnie od ilość wywiadów
- atrakcyjny poziom cenowy oferowanych usług
- pełna kontrola przebiegu procesu zbierania danych i pracy ankieterów (prowadzenie wywiadu, kontrola realizacji próby)
- standaryzacja procesu prowadzenia wywiadu
- stały dostęp do przeprowadzonych wywiadów w trakcie realizacji badania
- szeroka oferta badań konsumenckich oraz b2b