Obsługa klienta

Kierując przedsiębiorstwem, wiesz, jak ważna dla powodzenia działalności jest jakość obsługi klienta.

Zadowolenie klientów jest niezbędne do osiągnięcia założonych celów biznesowych. Oczywiście idealną sytuacją jest utrzymywanie wysokiej jakości obsługi idące w parze z minimalizacją kosztów oraz zmniejszaniem nakładów pracy.

W Media New Live oferujemy rozwiązania, które pozwalają stworzyć właśnie taką idealną sytuację.

Sprawdź nas!

Usługi back office

Media New Live świadczy usługi back office wspomagające zaplecze administracyjne przedsiębiorstw. Nasi doświadczeni pracownicy kompleksowo wspierają procesy pomocnicze i organizacyjne, dzięki czemu usprawniają działania administracyjne firm Klientów.

Więcej

Obsługa programów lojalnościowych

Pośród wielu usług, nasza firma oferuje także obsługę programów lojalnościowych. Rozwiązania proponowane przez Media New Live skierowane są do wszystkich firm zajmujących się sprzedażą bezpośrednią, których celem jest zwiększenie efektywności działań marketingowych poprzez programy lojalnościowe.

Więcej

Infolinia i serwisy informacyjne

Infolinia, to bez dwóch zdań, podstawowy kanał komunikacji klienta z przedsiębiorstwem. Warto o tym pamiętać mając na uwadze, że wzrost satysfakcji klienta to realny wzrost przychodów.

Więcej

Obsługa Service Desk i Help Desk

Techniczne wsparcie dla Twoich klientów w naszych rękach.

Więcej

Obsługa projektów obcojęzycznych

Firma Media New Live zajmuje się nie tylko wspieraniem, projektowaniem oraz realizowaniem rodzimych kampanii, opartych na telemarketingu, ale także telefoniczną sprzedażą produktów i usług, przeprowadzaną w języku obcym. Obsługa projektów obcojęzycznych powierzana jest pracownikom o wysokich kwalifikacjach i biegłej znajomości języka obcego. Nasze największe atuty to bogate doświadczenie oraz duża skuteczność. Swoją ofertę kierujemy do Klientów, działających w różnych branżach, m.in. w administracji, budownictwie, bankowości czy handlu.

Więcej

Telefoniczna obsługa klientów

Aby poszerzać grono zadowolonych Klientów nie wystarczą atrakcyjne ceny i wysokiej jakości produkty. Duże znaczenie ma także odpowiednie podejście do odbiorcy towarów lub usług. Oferowana przez Media New Live telefoniczna obsługa Klienta pozwala na budowanie z nim długofalowych i satysfakcjonujących dla obu stron relacji.

Więcej

Usługi back office

Media New Live świadczy usługi back office wspomagające zaplecze administracyjne przedsiębiorstw. Nasi doświadczeni pracownicy kompleksowo wspierają procesy pomocnicze i organizacyjne, dzięki czemu usprawniają działania administracyjne firm Klientów.

Do podstawowych działań prowadzonych przez naszą firmę należy:

  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • przygotowanie i kontrola przesyłek kurierskich,
  • rejestracja danych,
  • przetwarzanie informacji,
  • archiwizacja i optymalizacja obiegu dokumentów.

Outsourcing procesów back office to usługa usprawniająca działanie całego przedsiębiorstwa. Dzięki zmniejszeniu kosztów pracy pionu administracyjnego, Klienci mogą przeznaczyć zaoszczędzone fundusze na rozwój swojej firmy. Zewnętrzne usługi back office cieszą się coraz większą popularnością, ponieważ dają możliwość skoncentrowania uwagi na głównej działalności firmy, a nie na dodatkowych procesach formalnych.

Doświadczeni i wykwalifikowani pracownicy Media New Live zapewniają kompleksowe usługi back office, przyspieszające działalność firmy Klienta. Zatrudnienie zewnętrznej firmy do obsługi tych procesów to rozwiązanie nie tylko oszczędne, ale także efektywne i skuteczne.

Obsługa programów lojalnościowych

Pośród wielu usług, nasza firma oferuje także obsługę programów lojalnościowych. Rozwiązania proponowane przez Media New Live skierowane są do wszystkich firm zajmujących się sprzedażą bezpośrednią, których celem jest zwiększenie efektywności działań marketingowych poprzez programy lojalnościowe.

Obsługa programów lojalnościowych proponowana przez Media New Live to usługa zawierająca logistyczne, techniczne i prawne przygotowanie kompleksowej strategii zwiększającej lojalność Klientów. Nasza oferta w tym zakresie jest dopasowana do indywidualnych potrzeb kontrahentów. Wykwalifikowani pracownicy Media New Live przygotowują szczegółowy spis uczestników programu, dzięki czemu możliwe jest łatwe i wygodne zarządzanie bazą danych, wysyłanie komunikatów za pomocą call center, e-maili czy SMS-ów.

Profesjonalna obsługa programu lojalnościowego jest skutecznym narzędziem zwiększania sprzedaży, w tym częstotliwości korzystania z oferty firmy. Ponadto intensyfikuje przywiązanie odbiorców do marki klienta. Dobrze przygotowany program lojalnościowy pozwala na kreowanie pozytywnego wizerunku marki.

Media New Live oferuje spersonalizowane rozwiązania skrojone na potrzeby Klientów, kompleksową obsługę projektu oraz zauważalne spotęgowanie lojalności Twoich Klientów.

Infolinia i serwisy informacyjne

Obsługa infolinii oraz serwisów informacyjnych w Media New Live  to najnowsze technologie, przeszkoleni, doświadczeni konsultanci, wybrani dla skutecznej realizacji Twoich celów.

Korzystając z proponowanego przez nas rozwiązania klient Twojego przedsiębiorstwa może w szybki i łatwy sposób, między innymi:

  • uzyskać informacje o ofercie, produktach lub usługach,
  • uzyskać wszystkie niezbędne informacje dotyczące producentów lub usługodawców,
  • zakupić lub aktywować wybraną usługę,
  • dokonać rejestracji lub zmian danych osobowych,
  • wziąć udział w promocji,
  • wiele innych…

Dla naszych partnerów realizujemy również serwisy o charakterze technicznym. W celu bliższego zapoznania się z nimi zapraszamy do sekcji HelpDesk i ServiceDesk.

Serwisy informacyjne, które uruchamiamy, działają przez 365 dni w roku, przez 7 dni w tygodniu i przez 24 godziny na dobę.

Obsługujący je konsultanci władają wieloma językami, między innymi: angielskim, niemieckim, francuskim, włoskim, hiszpańskim, czeskim, rosyjskim, ukraińskim.

Wciąż dbamy o podnoszenie poziomu wiedzy konsultantów obsługujących infolinie naszych klientów: Każdego dnia monitorujemy ich pracę oraz podnosimy umiejętności zarówno interpersonalne, jak i biznesowe, dzięki systemowi szkoleń i coachingu.

W obsługiwanych przez nas infoliniach klient Twojego przedsiębiorstwa ma możliwość wygodnego wyboru formy kontaktu. To od niego zależy, czy wybierze telefon, e-mail, faks czy SMS.

Jeżeli zdecydujesz się powierzyć nam obsługę kontaktów z Twoimi klientami, otrzymasz:

  • możliwość wyboru łatwego do zapamiętania numeru telefonu 0 800 lub zwykłego numeru  (na przykład 0 22 555 55…)
  • wyszkoloną grupę konsultantów
  • możliwość korzystania z nowoczesnej technologii, takiej jak: automatyczna obsługa ruchu (głosu: system IVR plus TTS/ASR, zaawansowany routing połączeń; faksu, e-maila, SMS)
  • nagrywanie rozmów oraz ich monitoring online
  • możliwość przygotowania elektronicznego skryptu rozmowy – skryptu informacyjnego
  • czytelne raporty, dostosowane do Twoich potrzeb
  • możliwość integracji naszych technologii z Twoim systemem (CRM, systemy billingowe, itp.)

Korzyści, jakie wynikają ze współpracy z Media New Live w zakresie outsourcingu serwisów informacyjnych, to między innymi:

  • zauważalne obniżenie kosztów obsługi klienta – nie musisz inwestować we własne call center
  • zawsze zaplanowany budżet – dzięki obsłudze zewnętrznej wiesz, ile będzie wynosił koszt obsługi serwisu informacyjnego w danym okresie
  • oszczędność czasu – Twoją infolinię możemy uruchomić ‘od ręki’

Skontaktuj się z nami już teraz!

Case study

Service to Sales

Cele inicjatywy

Aktywizacja sprzedażowa kolejek komercyjnych na infoliniach obsługowych i sprzedażowych:

  • modyfikacja systemu premii prowizyjnej dla pracowników etatowych, wdrożenie systemu premiowego dla pracowników outsourcingu
  • wdrożenie zarządzania procesowego dla sprzedaży w ruchu przychodzącym
  • wdrożenie narzędzi wsparcia sprzedaży

Przystosowanie infolinii wsparcia technicznego do aktywności sprzedażowych

Na infoliniach wsparcia technicznego obsługujących problemy i zapytania techniczne klientów dotychczas nie była prowadzona sprzedaż w zakresie produktów. W ramach projektu zostały podjęte prace nad aktywizacją tego kanału poprzez działania związane z dosprzedażą usług klienta, zwiększając tym samym jego wartość.

Nie da się zaprzeczyć, że pomimo upływu lat oraz zmian technologicznych zachodzących w świecie, rozwiązania takie jak call centers nadal cieszą się popularnością. W gruncie rzeczy korzystają z nich wiodące marki bez względu na skalę aktywności oraz profil działalności. Oznacza to, że tego rodzaju systemy nadal wykazują dużą efektywność, co należy uznać za pozytyw. Potencjał ten warto docenić z nami, albowiem Media New Live to solidne podejście do aspektów związanych z organizacją i prowadzeniem profesjonalnego centrum telefonicznego. Obsługa infolinii powierzona naszemu zespołowi to gwarancja jakości.

Rozwiązania w sam raz dla podmiotów gospodarczych

Zarówno wielkie, jak i znacznie mniejsze biznesy chcą budować jak najlepsze relacje z Klientami. Tak się składa, że praktycznie wszyscy używają telefonów, a to oznacza, że narzędzie to ma w sobie bardzo konkretny potencjał w zakresie związanym z komunikacją sprzedażową i posprzedażową. Efektywne call center jest w stanie obsłużyć potrzeby komunikacyjne oparte o bezpośredni kontakt z konsumentami. Tyczy się to sytuacji takich jak zgłoszenia reklamacyjne czy wsparcie techniczne dla produktów czy usług.

Fachowa obsługa infolinii nadal niezbędna

Firma Media New Live dysponuje nowoczesnym zapleczem, dzięki któremu jest w stanie w krótkim czasie uruchomić platformę kontaktu pomiędzy Klientem, a danym podmiotem biznesowym. Doświadczeni konsultanci, których zatrudniamy pracują elastycznie i poszerzają swoje kompetencje. Dzięki temu są w stanie doskonale reprezentować marki naszych Klientów w kontaktach nawiązywanych z konsumentami. To wyróżnia nas na tle wielu innych podmiotów świadczących tego rodzaju usługi.

Call center jako atut, a nie wizerunkowy problem

Nierzadko platformy do komunikacji telefonicznej z Klientami są postrzegane negatywnie. Często dzieje się tak w związku z różnymi formami niekompetencji, jakimi mogą wykazywać się konsultanci. U nas tego typu sytuacje są niedopuszczalne, ponieważ zatrudniamy fachowców i robimy wszystko, aby byli jak najlepiej przygotowani. Wiarygodny konsultant marki musi wiedzieć na jej temat wszystko i być ekspertem – pomocnym dla każdego. W Media New Live znamy oczekiwania rynku i potrafimy się do nich dostosować. Wszystko po to, aby każdy Partner był zadowolony, a obsługa infolinii warunkuje to zadowolenie. To jeden z elementów układanki, której istotą jest serwis nie budzący żadnych krytycznych uwag konsumentów.

Jak obsługa infolinii staje się usługą nowoczesną i pełną innowacji

Minęły czasy, kiedy wystarczyło jedynie posadzić kogoś przy telefonie i nakazać podnoszenie słuchawki. Dziś światowy standard w zakresie związanym z call center to nowoczesne narzędzia, jakie da się wszechstronnie wykorzystywać. Wszystko bazuje na infrastrukturze oraz sprzęcie elektronicznym z wysokiej półki. Nasze centrum posiada wyśmienite technologiczne zaplecze, które pozwala skutecznie obsługiwać grono Klientów z licznych branż. Obsługa infolinii w naszym wykonaniu to efektywność, responsywność i rzeczowość.

Obsługa Service Desk i Help Desk

Usługi HelpDesk oraz ServiceDesk polegają na udzielaniu przez konsultantów Media New Live ogólnego oraz technicznego wsparcia klientom naszego partnera biznesowego. Konsultanci pracujący na tego typu akcjach rozwiązują problemy, zagadnienia oraz sugerują rozwiązania.

Oferowana przez Media New Live usługa to wyoutsourcowana na zewnątrz grupa specjalistów odpowiedzialnych za wsparcie techniczne w Twoim przedsiębiorstwie.

W ramach usługi HelpDesk klient otrzymuje ostateczne rozwiązanie problemu, jaki zgłosił naszym specjalistom. W przypadku zaś usługi ServiceDesk każde zgłoszenie przekazywane jest do kolejnej linii wsparcia, np. do Działu Technicznego Twojego przedsiębiorstwa.

Do głównych zadań konsultantów takich projektów należy
  • udzielanie ogólnych porad, np. technicznych, dotyczących produktu lub usługi
  • przyjmowanie zgłoszeń reklamacji lub skarg oraz ich rejestracja
  • tworzenie bazy najczęściej zadawanych pytań (FAQ)
  • rejestracja i obsługa korespondencji email.
  • wiele innych
Oferujemy również integracje z Twoimi systemami:
  • rejestracji zgłoszeń
  • śledzenia napraw
  • rejestracji korespondencji
  • innymi
Dzięki tym usługom Twoi klienci będą mogli wygodnie zgłosić problem oraz otrzymać szybką i skuteczną pomoc poprzez wybrany przez siebie kanał komunikacji
  • telefon
  • fax
  • e-mail
  • list
Korzyści dla naszych partnerów
  • usprawnienie procesu obsługi technicznej klienta
  • optymalizacja wykorzystania zasobów osobowych
  • doskonalenie wizerunku firmy jako nowoczesnej i dbającej o klienta
  • obniżenie kosztów
Case study

Save Desk

Cele inicjatywy

Celem projektu było utrzymanie bazy klienckiej naszego partnera.

Co nam pomogło osiągnąć cel:

  • save desk – transfer rozmów utrzymaniowych do specjalnie wyszkolonych doradców
  • atrakcyjny system prowizyjny
  • aktywne działania zapobiegające odejściu klienta
  • kontakt z trudno osiągalnymi klientami poprzez aktywne połączenie po

Obsługa projektów obcojęzycznych

Firma Media New Live zajmuje się nie tylko wspieraniem, projektowaniem oraz realizowaniem rodzimych kampanii, opartych na telemarketingu, ale także telefoniczną sprzedażą produktów i usług, przeprowadzaną w języku obcym. Obsługa projektów obcojęzycznych powierzana jest pracownikom o wysokich kwalifikacjach i biegłej znajomości języka obcego. Nasze największe atuty to bogate doświadczenie oraz duża skuteczność. Swoją ofertę kierujemy do Klientów, działających w różnych branżach, m.in. w administracji, budownictwie, bankowości czy handlu.

Obsługa projektów obcojęzycznych – oferta dostosowana do indywidualnych potrzeb Klienta

Aby zwiększyć efektywność działań naszej firmy i zapewnić naszym Klientom satysfakcjonujące wyniki, do każdego projektu podchodzimy indywidualnie, dostosowując wykorzystywane metody do potrzeb Klienta i przeprowadzając wnikliwą charakterystykę odbiorcy. Przygotowanie dedykowanej kampanii opiera się na doborze optymalnej bazy danych, znalezieniu potencjalnych klientów i dostarczeniu im starannie wyselekcjonowanych informacji o sprzedawanym produkcie lub usłudze. Obsługa projektów obcojęzycznych zwiększa szanse firmy na pozyskanie odbiorców poza granicami naszego państwa. Dysponujemy licznymi rozwiązaniami, których skuteczność została wielokrotnie potwierdzona podczas realizacji licznych projektów. Dostosowujemy je do wymagań naszych Klientów oraz charakteru ich działań. Obsługa projektów obcojęzycznych polega na wykorzystaniu takich kanałów kontaktu z Klientem, jak rozmowa telefoniczna, e-mail lub SMS. Wśród naszych usług znajduje się nawet umawianie spotkań przedstawicielom handlowym firm.

Kompleksowa obsługa projektów obcojęzycznych – szybkie efekty i niższe koszty

Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych metod, zastosowaniu różnego rodzaju narzędzi marketingowych oraz współpracy ze światowymi liderami w dziedzinie technologii, naszym Klientom możemy zapewnić wysoką skuteczność w krótkim czasie. Obsługa projektów obcojęzycznych z zakresu rozmaitych branż nie stanowi dla nas problemu. Nasza oferta charakteryzuje się dużą przejrzystością. Dbamy o to, by wycena naszych usług była atrakcyjna. Jesteśmy otwarci na różne modele współpracy oraz rozliczeń. Dzięki temu prowadzona przez firmę Media New Live obsługa projektów obcojęzycznych pozwala na obniżenie kosztów działań marketingowych i operacyjnych. Realizowane przez nas projekty są bezpieczne i kreatywne.

Skuteczne akcje telemarketingowe – obsługa projektów obcojęzycznych i krajowych

Naszym Klientom oferujemy system raportowania online, umożliwiający stały dostęp do bieżących wyników. Duża skuteczność firmy Media New Live to wynik dopasowywania stosowanych metod do profilu branży, w jakiej działa nasz Klient. Obsługa projektów obcojęzycznych opiera się na wykorzystaniu wszystkich dostępnych mediów. Charakteryzuje nas duże zaangażowanie w realizowane projekty oraz niezwykła staranność. Po to, aby kampanie telesprzedażowe były wydajne, regularnie przeprowadzamy specjalistyczne szkolenia konsultantów, umożliwiające im podniesienie poziomu kwalifikacji i profesjonalną obsługę projektów obcojęzycznych. Doświadczeni trenerzy uczą skutecznych technik sprzedaży oraz sztuki negocjacji.

Telefoniczna obsługa klientów

Aby poszerzać grono zadowolonych Klientów nie wystarczą atrakcyjne ceny i wysokiej jakości produkty. Duże znaczenie ma także odpowiednie podejście do odbiorcy towarów lub usług. Oferowana przez Media New Live telefoniczna obsługa Klienta pozwala na budowanie z nim długofalowych i satysfakcjonujących dla obu stron relacji. Dzięki fachowej obsłudze, Klient może uzyskać wszelkie potrzebne mu informacje i rozwiać ewentualne wątpliwości. Zadowolony z kontaktów ze sprzedawcą Klient z pewnością obdarzy go zaufaniem, co wpłynie znacząco na dalszą współpracę i przysporzy firmie pozytywnych opinii.

Telefoniczna obsługa Klienta – profesjonalizm i doświadczenie

Podejmując współpracę z firmą Media New Live, można zyskać wartościowego partnera, który pomoże osiągnąć założone cele sprzedażowe. Nasze bogate doświadczenie oraz indywidualne podejście do każdego Klienta wpływają na dużą skuteczność podejmowanych działań. Telefoniczna obsługa Klienta to jedna z wielu propozycji w naszej ofercie, na którą warto zwrócić uwagę. Dysponujemy grupą doskonale przeszkolonych konsultantów, o wysokich kwalifikacjach oraz charakteryzujących się łatwością w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych. Mimo dużego doświadczenia w kontaktach z Klientami, nie ustają oni w dążeniach do ciągłego podnoszenia poziomu swoich kompetencji. Telefoniczna obsługa Klienta może odbywać się nie tylko w języku polskim. Nasi konsultanci biegle posługują się także językami obcymi, np. angielskim, niemieckim, francuskim, czeskim oraz wieloma innymi.

Telefoniczna obsługa klienta z Media New Live

Stale rosnące oczekiwania klientów, a także ciągły rozwój narzędzi ułatwiających i usprawniających obsługę, pozwalają precyzyjnie dobrać najlepsze rozwiązania dla każdego przedsiębiorcy. Głównym celem działań Media New Live jest nie tylko obserwowanie i dostosowywanie swoich standardów telefonicznej obsługi klienta, a wyprzedzanie ich i w praktyce tworzenie. Dlatego też oferujemy Państwu usługę telefonicznej obsługi klienta opartą na:

  • Szybkim załatwieniu każdego nurtującego klienta problemu, już po pierwszym kontakcie.
  • Wielokanałowej, zintegrowanej komunikacji z klientami, wykorzystującej najnowocześniejsze technologie.
  • Indywidualne traktowanie każdego klienta.
  • Uprzejmości i życzliwości w stosunku do każdego klienta.

Oparte na powyższych filarach działania, zbudowane we współpracy z naszymi Klientami na podstawie precyzyjnego planu, pozwalają uzyskiwać wyjątkowe rezultaty. Telefoniczna obsługa klienta powierzona Media New Live to pewność najlepszej obsługi Państwa odbiorców, zadowolenia oraz powracających klientów.

Telefoniczna obsługa Klienta – dlaczego warto?

Wybierając tę usługę z naszej oferty, można wiele zyskać. Poza profesjonalną obsługą doświadczonych konsultantów, proponujemy również zaawansowane technologicznie rozwiązania, takie jak automatyczna obsługa ruchu. Na życzenie Klienta możemy zintegrować jego system z naszymi technologiami. Telefoniczna obsługa Klienta może służyć przekazaniu potencjalnym nabywcom informacji o firmie, oferowanych przez nią produktach lub usługach, ich sprzedaży lub przeprowadzaniu promocji oraz wielu innym celom, uzależnionym od indywidualnych potrzeb naszych Klientów.

Dostępna w ofercie firmy Media New Live telefoniczna obsługa Klienta pozwala zminimalizować koszty i oszczędzić czas. Uruchomienie infolinii następuje niezwykle szybko, a dzięki współpracy z naszym zespołem, o niemałych wydatkach związanych z organizowaniem własnego działu call center można zapomnieć. W ramach telefonicznej obsługi klienta oferujemy Państwu szereg specjalistycznych działań skutecznie wpływających na pozytywne relacje z odbiorcami produktów i usług.

Nasze wieloletnie doświadczenie w skutecznej telefonicznej obsłudze klienta pozwala zaproponować Państwu procesy wsparcia sprzedaży oraz usługi posprzedażowe – proponujemy tanie i skuteczne wsparcie Państwa działów handlowych na każdym etapie realizacji sprzedaży, w tym obsługę posprzedażową. Bezpośrednia sprzedaż telefoniczną, która jest ciągle rozwijającym się segmentem rynku, pozwalającym na skuteczne dotarcie do klienta. Outsourcing telefonicznej obsługi klienta w tym zakresie to pewność zwiększenia wolumenu sprzedaży, a także zwiększające się grono zadowolonych odbiorców.

Infolinie oraz serwisy informacyjne – telefoniczna obsługa Klienta w różnej formie

Skutkiem podjęcia współpracy z firmą Media New Live może być kompleksowa obsługa serwisu informacyjnego lub infolinii. Uruchomione przez nas serwisy informacyjne działają bez zarzutu, niezależnie od pory dnia lub nocy. Telefoniczna obsługa Klienta w formie infolinii jest niezwykle skuteczna. Aby spełnić oczekiwania naszych Klientów, codziennie monitorujemy pracę naszych konsultantów, w trosce o jakość świadczonych usług.

Potencjalni odbiorcy produktów od współpracujących z nami firm mają możliwość wyboru formy kontaktu. Może to być rozmowa telefoniczna, SMS, e-mail lub faks. Elementem wyróżniającym nas wśród wielu firm zajmujących się obsługą klienta jest przede wszystkim kompleksowa obsługa wykorzystująca szereg nowoczesnych i efektywnych kanałów komunikacji. Ponadto każdy z Państwa, decydując się na współpracę w ramach telefonicznej obsługi klienta z Media New Live otrzymuje najwyższy standard jakości i efektywności. Rozmowa telefoniczna jest obecnie i zapewne przez długi jeszcze czas będzie najchętniej wybieranym sposobem komunikacji z firmą. Stąd konieczność zastosowania najwyższego standardu jakości obsługi. Podczas takiej rozmowy można zarówno zyskać, jak i stracić klienta.

Zachęcamy zatem do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat telefonicznej obsługi klienta przez Media New Live i zlecenia nam tego trudnego zadania. Efekty telefonicznej obsługi Klienta można monitorować za sprawą przygotowywanych przez nas czytelnych raportów, dostosowanych do potrzeb naszych Klientów.