Sprzedaż
Media New Live specjalizuje się w projektowaniu i realizacji dedykowanych kampanii sprzedaży telefonicznej produktów i usług.
Bogate doświadczenie w projektach dla firm z wielu branż pozwala pracownikom Media New Live na efektywny dobór optymalnej bazy danych, skuteczne wyszukanie nowych klientów, przedstawienie dopasowanych informacji o produktach i usługach, jak również umówienie spotkań dla przedstawicieli handlowych.
Każdy projekt jest przygotowywany i prowadzony w sposób indywidualnie dopasowany do potrzeb zarówno klienta, jak i końcowego odbiorcy.
Współpracując z nami, otrzymujesz możliwość stałego dostępu do aktualnych wyników prowadzonych akcji, dzięki dedykowanemu systemowi raportowania online.
W celu zapewnienia optymalnych wyników prowadzonych akcji wykorzystywane są wszystkie nowoczesne kanały kontaktu z klientem, m.in. e-mail, SMS, IVR.
Najnowsze rozwiązania Media New Live, dzięki współpracy ze światowymi liderami technologicznymi, pozwalają na szybkie uzyskanie zakładanych efektów prowadzonych akcji telemarketingowych, a także znaczne obniżenie kosztów marketingowych i operacyjnych.
Produkty oferowane przez Media New Live
Kampanie telesprzedażowe, telesprzedaż
Konsultanci w trakcie realizowanej kampanii dokonują prezentacji firmy oraz szczegółów jej oferty przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych mediów, starannie dopasowanych do profilu branży, produktu lub usługi.
Celem uzyskania najlepszych wyników wykorzystywane są różne narzędzia marketingu bezpośredniego (np.: SMS, e-mailing, IVR).
Rozwiązania z zakresu wsparcia sprzedaży obejmują między innymi umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych zleceniodawcy (w tym planowanie grafików poszczególnych osób w celu optymalizacji ich pracy), generowanie leadów (wykonanie połączeń do grupy docelowej i wygenerowanie bazy zainteresowanych klientów) oraz welcome call.
Udostępnianie baz danych b2b oraz b2c. Usługa udostępniania baz danych, w ramach realizowanych kampanii marketingowych, polega na wyszukaniu potencjalnych klientów wśród różnorodnych baz biznesowych lub dostępnych na rynku baz osób indywidualnych, a następnie licencyjnym użyczeniu wybranych danych zamawiającemu.
Kampanie telesprzedażowe, telesprzedaż
Jednym z najnowocześniejszych, a zarazem wyjątkowo skutecznych form sprzedaży są prowadzone przez Media New Live kampanie telesprzedażowe. W ramach telesprzedaży Media New Live oferuje swoim Klientom kompleksowe rozpoznanie rynku, precyzyjny plan kampanii oraz bardzo dobre rezultaty. Telesprzedaż pozwala firmom na bezpośrednie dotarcie do szerokiego grona odbiorców, wykorzystując nowoczesne, zaawansowane technologie. Nasi Klienci uzyskują kompleksową opiekę na każdym etapie kampanii telesprzedażowych, konsultantów o wysokich kwalifikacjach oraz najnowocześniejsze rozwiązania telemarketingowe. Konsultanci w trakcie realizowanej kampanii dokonują prezentacji firmy oraz szczegółów jej oferty przy wykorzystaniu wszystkich dostępnych mediów, starannie dopasowanych do profilu branży, produktu lub usługi.
Najnowocześniejsze technologie wsparcia telesprzedaży
Celem uzyskania najlepszych wyników wykorzystywane są różne narzędzia marketingu bezpośredniego (np.: SMS, e-mailing, IVR). Jedynie kompleksowe działania są bowiem w stanie doprowadzić do realizacji założonych planów kampanii telesprzedażowej. Wykorzystujemy zróżnicowane technologie, aby dotrzeć w jak największym stopniu do grupy docelowej i osiągnąć najlepsze wyniki. System umożliwia szybkie i skuteczne telefoniczne wyselekcjonowanie potencjalnego odbiorcy oferowanej usługi lub produktu oraz przyjęcie zamówienia i dokonanie sprzedaży. Pracownicy Media New Live traktują każdy projekt realizowany dla klienta w sposób indywidualny, z najwyższą starannością i zaangażowaniem dbając o wspólny sukces. Takie zindywidualizowane podejście pozwala nam stawiać ofertę telesprzedaży Media New Live wśród najbardziej skutecznych form dotarcia do odbiorcy.
Wyspecjalizowana kadra gwarancją skutecznych kampanii telesprzedażowych
Systematyczne, specjalistyczne szkolenia ułatwiają wykwalifikowanym konsultantom realizowanie sprzedaży oraz prowadzenie skutecznych negocjacji, pod opieką doświadczonych trenerów. Współpraca z Media New Live w ramach kampanii telesprzedażowych to gwarancja dotarcia do precyzyjnie wyselekcjonowanego odbiorcy oraz pewność najwyższych kwalifikacji sprzedażowych. Współczesne społeczeństwo żyje w ciągłym biegu, dlatego też tak ważne jest dodatkowe wsparcie każdej kampanii telesprzedażowej alternatywnymi kanałami dotarcia do Klienta. W ramach telesprzedaży oferujemy najnowocześniejsze formy dodatkowego wsparcia kampanii, w postaci dodatkowych kanałów przesyłania informacji sprzedażowych, jak SMS, MMS, e-mail czy chat, co umożliwia zwiększenie skuteczności dotarcia do zainteresowanego odbiorcy. Telesprzedaż z Media New Live to najwyższa jakość i gwarancja skuteczności.
Indywidualny plan i realizacja każdej kampanii telesprzedażowej
Nasze działania w zakresie telesprzedaży charakteryzują się indywidualnym podejściem oraz precyzyjnymi analizami potencjału rynku. Kampanie telesprzedażowe prowadzimy z wykorzystaniem szeregu nowoczesnych narzędzi, co pozwala nam dostosować każdą kampanię do wymogów i oczekiwań Klientów. Indywidualne podejście, zaangażowanie oraz szeroki wachlarz możliwości naszego zespołu gwarantuje dostarczenie optymalnego rozwiązania przy wykorzystaniu zaawansowanych technologii. Kampanie telesprzedażowe to najlepszy, wysoce efektywny sposób na dotarcie do finalnego Klienta oraz nawiązanie i podtrzymywaniu pozytywnych relacji. Na każdym etapie realizowanego projektu klient ma dostęp do aktualnych rezultatów działań Media New Live oraz nagrań prowadzonych przez konsultantów rozmów telefonicznych. Każdy Klient Media New Live traktowany jest na zasadach współpracy partnerskiej. Stawiamy na transparentność i czytelność działań oraz precyzyjne raportowanie. Kampanie telesprzedażowe prowadzone z Media New Live to pewność dotarcia do właściwego odbiorcy, trafnego przekazu, wysokiego poziomu sprzedaży i dokładności w raportowaniu.
Najwyższy poziom bezpieczeństwa procesów telesprzedaży
Stosowane technologie i wdrożone, kontrolowane standardy gwarantują wysoki poziom bezpieczeństwa systemów i przetwarzanych danych. Kampanie telesprzedażowe prowadzone przez Media New Live to pewność doskonałych rezultatów i najwyższego poziomu obsługi. Nasz zespół to doświadczeni specjaliści z zakresu marketingu, reklamy, sprzedaży oraz PR, którzy wspólnie z wykwalifikowanymi konsultantami działają dla Państwa usług. Serdecznie zapraszamy do kontaktu. Jesteśmy przekonani, że wspólnie znajdziemy najlepsze rozwiązania telesprzedażowe dla Państwa przedsiębiorstwa.
Wsparcie sprzedaży
Rozwiązania z zakresu wsparcia sprzedaży obejmują między innymi umawianie spotkań dla przedstawicieli handlowych zleceniodawcy (w tym planowanie grafików poszczególnych osób w celu optymalizacji ich pracy), generowanie leadów (wykonanie połączeń do grupy docelowej i wygenerowanie bazy zainteresowanych klientów) oraz welcome call.
Profesjonalne skrypty rozmów
Skrypty są aplikacjami komputerowymi opracowywanymi każdorazowo dla realizowanych projektów w oparciu o materiały dostarczone przez zleceniodawców. Na bazie powstałego dokumentu tworzymy elektroniczną wersję skryptu, połączoną z bazą danych, co umożliwia sprawne zapisywanie danych podawanych w trakcie trwania rozmowy oraz automatyczne zapisywanie rekordów w bazie danych.
Monitoring pracy operatorów
Monitoring kampanii wykonywany jest za pomocą programu CCS (Call Center Supervisor), który pozwala na sporządzanie raportów zgodnych z indywidualnymi potrzebami zleceniodawcy. Przygotowujemy raporty zawierające między innymi liczbę połączeń, czas oczekiwania, czas realizowanych połączeń, najczęściej zadawane pytania, pytania nie objęte skryptem, itp.
Szkolenia i coaching
Organizacją i prowadzeniem szkoleń w Media New Live zajmuje się zespół wysoko wykwalifikowanych ekspertów, którzy przygotowują program treningu, dostosowując go do indywidualnych potrzeb klienta.
W ramach szkoleń przygotowujemy pracownika do wykonywania pracy na stanowisku Konsultanta Telefonicznego oraz Lidera Zespołu.
Rozmowy konsultantów przechodzą stały proces kontroli i oceny. Pozwala to nam na utrzymanie stałej, wysokiej jakości telefonicznej obsługi klienta.
Dzięki procesowi kontroli uzyskujemy informacje niezbędne do przeprowadzania jeszcze skuteczniejszego coachingu naszych konsultantów.
Pełna integracja systemów IT
W Media New Live zapewniamy pełną integrację kampanii z platformą CRM klienta, która skupia w jednym miejscu wszystkie informacje dotyczące sprzedaży, promocji i obsługi konsumentów. W wyniku wzajemnych kontaktów firmy i jej klienta budowana jest baza danych, zawierająca całą historię relacji. Analiza informacji zawartych w tej bazie danych, dostarczonych w opracowanych raportach, ułatwia przygotowanie ulepszonej oferty zgodnej z oczekiwaniami klienta.
W trakcie realizacji projektu zapewniamy pełen dostęp do aktualnych raportów poprzez stronę WWW.
Nagrywanie i rejestrowanie rozmów
Media New Live zapewnia możliwość rejestrowania przeprowadzonych rozmów i magazynowania ich na nośnikach zewnętrznych. Rejestrowanie rozmów jest szczególnie istotne podczas zawierania transakcji przez telefon.
Dajemy możliwość dostępu do aktualnych nagrań w trybie online w trakcie realizacji projektu. Istnieje również możliwość swobodnego wglądu w archiwum zarejestrowanych plików, przy zachowaniu wszelkich norm bezpieczeństwa informatycznego.
Raportowanie
Klient otrzymuje dostęp do raportów z realizowanych kampanii telemarketingowych online poprzez stronę internetową Media New Live lub poprzez pocztę elektroniczną. Raporty mogą być budowane adekwatnie do potrzeb klientów.
Raporty statystyczne
Klient ma możliwość uzyskania informacji o czasie pracy agentów, liczbie i długości przeprowadzonych rozmów, a także podglądu bieżącego statusu każdego z agentów obsługujących kampanię.
Raporty statystyczne obsługiwane są na podstawie systemu CCPulse. Mogą być więc udostępniane z podziałem na dni, godziny, tematy i rezultat obsługi, w zależności od indywidualnych potrzeb.
Raporty z taryfikacji
Klient otrzymuje raporty zawierające informacje o kosztach połączeń wychodzących, a także statystyki agentów i charakterystykę ruchu.
Dzięki wygodnemu interfejsowi WWW, każdy użytkownik może sprawdzić koszty i czas rozmów. Dodatkowo istnieje możliwość definiowania grup użytkowników, dla których przygotowany będzie raport i przedstawiania raportów zbiorczych.
Grupa docelowa
Media New Live realizuje kompleksowe kampanie dla klientów reprezentujących szeroką gamę branż:
- Administracja publiczna i edukacja
- Agencje badawcze
- Budownictwo
- Doradztwo i Konsulting
- Energetyka
- Bankowość
- FMCG
- Handel
- IT
- Media i rozrywka
- Motoryzacja
- Paliwa
- Przemysł
- Telekomunikacja
- Transport
- Turystyka
- Ubezpieczenia
Korzyści dla klientów
- szeroki zakres realizowanych projektów dzięki bogatemu doświadczeniu profesjonalnej kadry pracowników
- indywidualne dostosowanie wykorzystywanych rozwiązań do wymagań każdego klienta
- wysokie standardy bezpieczeństwa realizowanych projektów
- przejrzysta oferta i atrakcyjna wycena projektów
- znaczne obniżenie kosztów prowadzonych działań marketingowych i operacyjnych dzięki elastycznym modelom współpracy i rozliczeń
- pełna zgodność aplikacji z systemami klientów
- stały dostęp do informacji o aktualnych wynikach realizowanych akcji, dzięki systemowi raportowania online
- nowoczesne rozwiązania, dzięki współpracy ze światowymi liderami technologicznymi
Bazy danych
Usługa udostępniania baz danych, w ramach realizowanych kampanii markeitngowych, polega na wyszukaniu potencjalnych klientów wśród różnorodnych baz biznesowych lub dostępnych na rynku baz osób indywidualnych, a następnie licencyjnym użyczeniu wybranych danych zamawiającemu.
Dane mogą być udostępniane do jedno- lub wielokrotnego wykorzystania, w celu realizacji działań z zakresu marketingu bezpośredniego lub uzupełniania i aktualizacji posiadanych zbiorów.
Zakres usługi
Zakres udostępnianych danych i możliwe kryteria selekcji
- Bazy danych firm i instytucji (B2B) np.: nazwa firmy, adres, telefon branża, przychody, zatrudnienie, faks, e-mail, adres www, kod EKD, NIP, REGON, nazwisko osoby decyzyjnej w firmie, godziny otwarcia, rok powstania.
- Bazy osób indywidualnych (B2C) np.: imię i nazwisko, adres, telefon, wiek, wykształcenie, dochody, liczba dzieci, zwyczaje zakupowe, posiadanie samochodu.
Gwarancje jakości
- Zapewniamy gwarancję poprawności i legalności udostępnianych danych.
- W przypadku niezgodności lub nieaktualności przekazanych danych nieodpłatnie przekazujemy nowe rekordy lub zwracamy wartość wadliwych danych.
Korzyści dla klientów
- atrakcyjne stawki cenowe i rozliczanie za każdy udostępniony rekord
- wysoka skuteczność kampanii sprzedażowych dzięki gwarancji aktualności udostępnianych danych
- możliwość precyzyjnego sprofilowania grupy docelowej przy użyciu licznych kryteriów wyszukiwania i selekcji danych
- oszczędność czasu – wiele baz w jednym miejscu
- profesjonalne doradztwo ze strony naszych ekspertów przy wyborze bazy i planowaniu działań telesprzedażowych
- dodatkowe rabaty przy realizacji działań marketingowych poprzez Media New Live